Marketing : základy marketingu 1. díl + 2. díl

Dostupnost Skladem (1 ks)
200 Kč
Marketing : základy marketingu 1. díl + 2. díl
Více než 40.000 produktů skladem
Více než 40.000 produktů skladem
Navíc u nás vždy najdete jen reálné fotky produktů, žádné ilustrační snímky nepoužíváme.
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1.500,- Kč a dodání v rámci České republiky neplatíte poštovné.
Tradice a osobní přístup
Tradice a osobní přístup
Fungujeme už od roku 2012 a zákazníkům se opravdu věnujeme. Neváhejte se s čímkoliv ozvat.
Záznamová služba
Záznamová služba
Na základě poptávky se vám pokusíme zajistit i zboží, které aktuálně není v nabídce.

Učebnice poskytují čtenáři základy marketingového myšlení a ukazují, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, právo
Autor: Marek Moudrý
Stav: Pěkný
Vydání: 1
Místo vydání: Kralice na Hané
Nakladatel: Computer Media
Rok vydání: 2008
Počet stran: 80
Vazba: Spirálová
ISBN: 978-80-7402-000-1, 978-80-7402-001-8