Marketing: základy marketingu učebnice učitele

Dostupnost Skladem (1 ks)
150 Kč
Marketing: základy marketingu učebnice učitele
Více než 40.000 produktů skladem
Více než 40.000 produktů skladem
Navíc u nás vždy najdete jen reálné fotky produktů, žádné ilustrační snímky nepoužíváme.
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1.500,- Kč a dodání v rámci České republiky neplatíte poštovné.
Tradice a osobní přístup
Tradice a osobní přístup
Fungujeme už od roku 2012 a zákazníkům se opravdu věnujeme. Neváhejte se s čímkoliv ozvat.
Záznamová služba
Záznamová služba
Na základě poptávky se vám pokusíme zajistit i zboží, které aktuálně není v nabídce.

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomie, právo
Autor: Marek Moudrý
Stav: Pěkný
Vydání: 1
Místo vydání: Kralice na Hané
Nakladatel: Computer Media
Rok vydání: 2008
Počet stran: 160
Vazba: Měkká
ISBN: 978-80-7402-002-5